همونطوری که پیش بینی میکردم و به یکی از بچه ها هم گفتم، حال بدی که با پیاده روی طولانی دیروز، خوب شده بود، امروز کم کم برگشت
خسته م
نمیخوام در موردش حرف بزنم
نمیخوام اینقدر تمرکز و فکرمو بگیره
نمیخوام کج برم باز که هی بیشتر اذیت بشم
اما وقتی راستی وجود نداره واسه رفتن ... من از وایسادن خسته م ...
« روایت خطّی یک پیاده راه »...ما را در سایت « روایت خطّی یک پیاده راه » دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177