البته یادداشت نصفه داشتم که فرصت کامل شدن و آپلود پیدا نکرد، مثل جنینی که قبل از تولد مرده، یا شایدم کشته شده!
به هر حال امروز گام سی و ششم ( 28گام نوشته نشده) و سکون نهم ( هشت سکون فراموش شده) از فصل دهم زندگی عابرانه ی منه
عابرانه! لبخند میزنم و نیازی نیست که بگم تلخه
[ کار پیش اومد، تو دانشکده م ... برم و بیام و نمیدونم کی باز بنویسم ... ]
ما را در سایت « روایت خطّی یک پیاده راه » دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177