اینکه با پست قبلی، خاننده ی یکی از وبلاگای قدیمیم، نمیدونم چطوری، ولی منو شناخته و کامنت خصوصی برام گذاشته!
در حالت ذوق مرگی، دو تا شاخ شیک دارن از کله م بیرون میزنن :))
+ خوشمزه ست وقتی آدم حس میکنه توی یاد کسی مونده :) امیدوارم فقط یادش مثبت بوده باشه :/
« روایت خطّی یک پیاده راه »...ما را در سایت « روایت خطّی یک پیاده راه » دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192