لازم نمیبینم جایی برای ثابت کردن شأن و شخصیتی که واسه خودم و طرف مقابلم قائلم، چونه بزنم
اگر رفتار و گفتار بلند مدتم نتونه طوری باشه که تک جمله هام باعث سوءتفاهم نشه، همون بهتر که جل و پلاسمو جمع کنم و برم پی کار خودم
والسلام
« روایت خطّی یک پیاده راه »...ما را در سایت « روایت خطّی یک پیاده راه » دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189