نمیگم وقت نوشتن و آپدیت کردن ندارم، فقط میگم خسته م و نمیکشم
یعنی فکرم
و البته درگیری هم مزید بر علت میشه که تمرکز نداشته باشم
واسه همین چند روز در میون مینویسم
هرچند سکون کمه و فصل طولانی ای میشه این فصل تیکه پاره
+ من الان باید خواب باشم
++ دل تنگم دل تنگم دل تنگ از این صیاد ... الان میذارمش کانال عابرانه بعد میخوابم
« روایت خطّی یک پیاده راه »...
ما را در سایت « روایت خطّی یک پیاده راه » دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 4:33